Vlamingen verstaan geen Nederlands
Lost in Iceland
2007-06-08 18:30:59 UTC
Op Fri, 08 Jun 2007 06:52:33 -0700 kwam uit het klavier van Schnappi das kleine Krokodil
Vlamingen verstaan NL tv-drama slechtVlamingen verstaan Nederlandse
dramaseries op de televisie slecht. Deze hebben ondertiteling nodig,
vindt een overgrote meerderheid. Dit blijkt uit onderzoek van de
Universiteit van Antwerpen.
Slechts ruim een derde van de kijkers begrijpt Nederlandse series als
bijvoorbeeld Baantjer 'prima' zonder ondertiteling.
Hadden ze indertijd Paulus de Boskabouter maar ondertiteld. dan had men
nu in Oostende de Juiste Naam van de Uil geweten in plaats van dat ze nu
iets anders dan Oeroeboeroe schrijven.
--
"Er ligt een roofstaat aan de zee, tussen Oostfriesland en de Schelde"
(Multatuli)

Niek's webstek op http://www.nholtz.dds.nl
Fustigator
2007-06-08 19:16:03 UTC
Vitae forma vocatur Lost in Iceland
Post by Lost in Iceland
[...]
iets anders dan Oehoeboeroe schrijven.
Maar wij weten hier dat het Oehoeboeroe is.
Fusti
victor
2007-06-08 19:28:32 UTC
Post by Lost in Iceland
Op Fri, 08 Jun 2007 06:52:33 -0700 kwam uit het klavier van
Schnappi das kleine Krokodil onderstaande in (onder andere) de
[...]
plaats van dat ze nu iets anders dan Oehoeboeroe schrijven.
Maar wij weten hier dat het Oehoeboeroe is.
Onmogelijk.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-08 19:59:43 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Fri, 08
Jun 2007 21:28:32 +0200, in littera
Post by Lost in Iceland
[...]
Niets is onmogelijk voor wetenschappers!
Fusti
victor
2007-06-08 20:12:43 UTC
Post by victor
Post by Fustigator
Vitae forma vocatur Lost in Iceland
18:30:59 GMT, in littera
Post by Lost in Iceland
[...]
Onzin.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-09 12:32:27 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Fri, 08
Jun 2007 22:12:43 +0200, in littera
Post by Lost in Iceland
[...]
Absoluut niet.
Iedere medicus kent deze geestesafwijking
Fusti
Omar N.B.
2007-06-09 13:02:45 UTC
Post by Fustigator
Iedere medicus kent deze geestesafwijking
Zegt onze meester-pijnstiller...

Omar
Schnappi das kleine Krokodil
De meeste mensen weten dat wel. Dat is ook geen punt.
Fustigator
2007-06-09 12:32:27 UTC
Vitae forma vocatur Schnappi das kleine Krokodil
Post by Lost in Iceland
[...]
Maar enkele geestesgestoorden willen het niet weten.
Kom je d'er tegen, onderwerp ze aan de WTTkuur.
Fusti
PieterW <pieterw4809@live.nl>
2007-06-12 07:03:01 UTC
Post by Fustigator
Maar enkele geestesgestoorden willen het niet weten.
Kom je d'er tegen, onderwerp ze aan de WTTkuur.
mmmm.....ik ben tegen gedwongen mediceren van psychiatrische patienten
Fust.

Cheers, Pieter
--
"You can't name a boat shag and expect to be taken seriously"
Vieze Harrie (Ornithologist, a man who knows about birds)
Fustigator
2007-06-13 07:50:53 UTC
Vitae forma vocatur PieterW <pieterw4809<zonderdit>@live.nl>, die Tue,
12 Jun 2007 09:03:01 +0200, in littera
Post by PieterW <***@live.nl>
Post by Fustigator
Maar enkele geestesgestoorden willen het niet weten.
Kom je d'er tegen, onderwerp ze aan de WTTkuur.
mmmm.....ik ben tegen gedwongen mediceren van psychiatrische patienten
Fust.
Dat siert je, maar in gevallen van psychose kan het vaak niet anders.
Natuurlijk zullen we al onze overredingstalenten eerst keihard moeten
ontplooien, want vrijwillig te kuur ondergaan is natuurlijk
meswaardiger.
.
Post by PieterW <***@live.nl>
Cheers, Pieter
Fusti
victor
2007-06-13 07:58:54 UTC
Tue, 12 Jun 2007 09:03:01 +0200, in littera
On Sat, 09 Jun 2007 14:32:27 +0200, Fustigator
Post by Fustigator
[...]
Hmm, bij jou werkt die kuur blijkbaar niet, ik zie al twee
foutspellingen.
mvg, victor
De Joker ©
2007-06-13 17:11:16 UTC
Post by victor
Post by Fustigator
[...]
Misschien bedoelt Fusti met "meswaardiger" dat er ook altijd nog
een operatie als alternatief is? Natuurlijk is lobotomie niet altijd
de beste oplossing, maar het blijft een mogelijk laatste redmiddel!

(J)
Fustigator
2007-06-13 19:30:53 UTC
Vitae forma vocatur De Joker © <***@Dont-even-think-of.it>, die
Wed, 13 Jun 2007 19:11:16 +0200, in littera
Post by De Joker ©
Post by victor
Post by Fustigator
[...]
Drastisch. Je moest "menswaardig" kezen, pardon lezen.
Post by De Joker ©
(J)
Fusti
Fullator
2007-06-13 21:33:02 UTC
Post by De Joker ©
Post by victor
Post by Fustigator
[...]
Post by De Joker ©
(J)
En bovendien gebeurt lobotomie niet met een mes, maar met een
metaaldraad. Tenzij je meer oosterse gewoonten aanhangt, natuurlijk.

Fullator
Fustigator
2007-06-14 18:47:48 UTC
Vitae forma vocatur Fullator <***@pandora.be>, die Wed,
13 Jun 2007 21:33:02 GMT, in littera
Post by De Joker ©
Post by De Joker ©
(J)
En bovendien gebeurt lobotomie niet met een mes, maar met een
metaaldraad. Tenzij je meer oosterse gewoonten aanhangt, natuurlijk.
Dank je voor deze precisie. Ik prefereer toch nog altijd de WTT-kuur
boven de lobotomie om de patiënten met MKS te pogen te genezen van hun
spraakgebrek.
Post by Fullator
Fullator
Fusti
De Joker ©
2007-06-14 19:07:23 UTC
Post by Fustigator
Post by Fullator
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Uiteraard, ik noemde het ook slechts als een laatste redmiddel.
Verder is het natuurlijk erg jammer dat door de energieprijzen en
de CO2-problematiek het gebruik van electroshocktherapie niet
langer mogelijk is...

Gelukkig maar dat de WTT-kuur voor iedereen beschikbaar is, en door
de meeste ziektekostenverzekeraars nu ook volledig wordt vergoed!

(J)
Fustigator
2007-06-15 08:12:27 UTC
Vitae forma vocatur De Joker © <***@Dont-even-think-of.it>, die
Thu, 14 Jun 2007 21:07:23 +0200, in littera
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by Fullator
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Dergelijke drastische behandelingsmethodes lijken me overdreven tov de
ergheid van het syndroom.
Post by De Joker ©
Gelukkig maar dat de WTT-kuur voor iedereen beschikbaar is, en door
de meeste ziektekostenverzekeraars nu ook volledig wordt vergoed!
God en vadertje staat wezen daarvoor geprezen!
Post by De Joker ©
(J)
Fusti
De Joker ©
2007-06-15 20:47:28 UTC
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
On Wed, 13 Jun 2007 21:30:53 +0200, Fustigator
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Maar Fusti! Ben jij nu ook al een bagatelliseerder geworden?! Ik
dacht dat we die lieden hier in nl.politiek nu inmiddels wel kenden,
en ons daar toch vooral niet mee in zouden laten!

Wil je soms beweren dat het bij die foutspellerij slechts om
"incidenten" gaat?! En dat het probleem met meer buurtopvang en
theedrinken met de burgemeester vanzelf opgelost zal worden?
Een dergelijke flierefluitersmentaliteit had ik achter jou toch
niet gezocht!

Wil je soms een epidemie op je geweten hebben? Ik vrees toch echt dat
zachte heelmeesters in deze zaak veel onheil aan kunnen richten...
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Gelukkig maar dat de WTT-kuur voor iedereen beschikbaar is, en door
de meeste ziektekostenverzekeraars nu ook volledig wordt vergoed!
God en vadertje staat wezen daarvoor geprezen!
En de brouwers van het onvolprezen medicijn zelf natuurlijk!

(J)
PieterW <pieterw4809@live.nl>
2007-06-16 04:33:08 UTC
On Fri, 15 Jun 2007 22:47:28 +0200, De Joker ©
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Is het niet zo dat vautspellers bij gebruik van WQT wel 2 dagen
achtereen de Naam van de Uil juist spellen, of is dat een hoax?

Cheers, Pieter
Fustigator
2007-06-16 08:41:24 UTC
Vitae forma vocatur PieterW <pieterw4809<zonderdit>@live.nl>, die Sat,
16 Jun 2007 06:33:08 +0200, in littera
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
WTT zul je bekezen.

Nee het is geen hoax, want een inname is niet voldoende: je moet
verschillende rappelinnames nemen. Dat hebben zowel Kees als Niek niet
gedfaan en zijn daarom allebei op erbarmelijke wijze in hun ziekte
hervallen. Franc Rouleaux deed dat wel en is sedertdien steeds juist
blijven spellen.
Post by PieterW <***@live.nl>
Cheers, Pieter
Fusti
Fustigator
2007-06-16 08:41:24 UTC
Vitae forma vocatur De Joker © <***@Dont-even-think-of.it>, die
Fri, 15 Jun 2007 22:47:28 +0200, in littera
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Maar lobotomie vind ik echt overdreven.
En stel je eens voor : je opent het schedeldak van zo'n poster van
nl.politiek en wil tot lobotomie overgaan en je vindt daar in enkel
een grote massa Edammer... Wat dan? Daar sta je dan voor Petrus
Snotius.
Post by De Joker ©
Wil je soms beweren dat het bij die foutspellerij slechts om
"incidenten" gaat?!
Nee hoor! Het is deel van een syndroom het MKS.
Post by De Joker ©
En dat het probleem met meer buurtopvang en
theedrinken met de burgemeester vanzelf opgelost zal worden?
Nee hoor: enkel dmv WTT.
Post by De Joker ©
Een dergelijke flierefluitersmentaliteit had ik achter jou toch
niet gezocht!
Nee, je hebt me niet goed begrepen.
Maar ik raad je toch aan om ten titel van experiment, het schedeldak
te openen van een dozijn posters uit nl.politiek en dan laten weten
hoeveel procent daar Edammer hebben ipv lobotomiseerbare hersenen.
Post by De Joker ©
Wil je soms een epidemie op je geweten hebben? Ik vrees toch echt dat
zachte heelmeesters in deze zaak veel onheil aan kunnen richten...
Ik deel je bezorgdheid.
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Zeker weten!
Post by De Joker ©
(J)
Fusti
De Joker ©
2007-06-16 11:40:44 UTC
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Wil je soms beweren dat het bij die foutspellerij slechts om
"incidenten" gaat?!
Nee hoor! Het is deel van een syndroom het MKS.
Nou, dat is dan toch een doodernstige zaak?!
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
En dat het probleem met meer buurtopvang en
theedrinken met de burgemeester vanzelf opgelost zal worden?
Nee hoor: enkel dmv WTT.
Ja, hadden we hier in Nederland maar zulke verstandige burgemeesters...
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Een dergelijke flierefluitersmentaliteit had ik achter jou toch
niet gezocht!
Nee, je hebt me niet goed begrepen.
O, dan is het goed natuurlijk. Maar we moeten nu eenmaal uiterst
waakzaam zijn als het om dat vuige Oeroeboeristengebroed gaat!

Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Wil je soms een epidemie op je geweten hebben? Ik vrees toch echt dat
zachte heelmeesters in deze zaak veel onheil aan kunnen richten...
Ik deel je bezorgdheid.
Ja, we zijn het nu gelukkig eens.

Post by Fustigator
Post by De Joker ©
En de brouwers van het onvolprezen medicijn zelf natuurlijk!
Zeker weten!
Ja, dat medicijn daar mankeert niets aan! (Behalve dan dat het
onvolprezen is. Maar misschien dat Benedictus daar nog iets aan
kan doen ...)

(J)
Fusti
Fustigator
2007-06-17 19:31:28 UTC
Vitae forma vocatur De Joker © <***@Dont-even-think-of.it>, die
Sat, 16 Jun 2007 13:40:44 +0200, in littera
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Wil je soms beweren dat het bij die foutspellerij slechts om
"incidenten" gaat?!
Nee hoor! Het is deel van een syndroom het MKS.
Nou, dat is dan toch een doodernstige zaak?!
Inderdaad, en de arme patiënten die aan dit syndroom lijden zijn
beklagenswaardig.
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
En dat het probleem met meer buurtopvang en
theedrinken met de burgemeester vanzelf opgelost zal worden?
Nee hoor: enkel dmv WTT.
Ja, hadden we hier in Nederland maar zulke verstandige burgemeesters...
Helaas in de 16e eeuw heeft het calvinisme toegeslagen en lelijk huis
geouden.
Daardoor is het bierdrinken een hoofdzonde geworden, en drinken ze
al dan niet stiekum enkel jenever. Dit is de oorsprong van het
ontstaan van het MKS. Krijg je de patiënten terug aan de WTT, is het
syndroom opgelost.
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Juist volledig en totaal inde gaten houden en het bovenste gat
regelmatig met WTT vullen .(WTT in clysma is nooit geprobeerd
geweest)
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
Wil je soms een epidemie op je geweten hebben? Ik vrees toch echt dat
zachte heelmeesters in deze zaak veel onheil aan kunnen richten...
Ik deel je bezorgdheid.
Ja, we zijn het nu gelukkig eens.
Dulieu zij dank!
Post by De Joker ©
Post by Fustigator
Post by De Joker ©
[...]
Ik zal bij mijn volgend bezoek in Rome hem daarop attent maken.
Misschien vaardigt hij dan een Motu proprio over de WTT en diens
nuttig gebruik als heelmiddel voor MKSlijders.
Post by De Joker ©
(J)
Post by Fustigator
Fusti
Fusti
Fustigator
Fusti
victor
2007-06-17 10:30:28 UTC
Post by Fustigator
[...]
Ge begrijpt het niet merk ik. Ik zal het uitleggen: Jouw spelling van
bijvoorbeld de uilsnaam is fout, die is niet normaal. We moeten dus
vaststellen Dat er geen sprake is van MKS, maar van het MFS
(Mad Fustigator Syndroom) dat vooralsnog ongeneeslijk lijkt.

Volgens de norm van Keizer Kees is de juiste spelling van de uilsnaam:
Oeroeboeroe

Een ieder die van die norm afwijkt is niet normaal en dus MFS-lijder.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-17 19:31:30 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Sun, 17
Jun 2007 12:30:28 +0200, in littera
Post by Fustigator
[...]
Da's onzin.

What are your credentials, dude?

Het MKS werd al ± 10 jaar geleden in de literatuur beschreven en jij
komt nu af met compleet verkeerde toestanden.
Post by victor
Oeroeboeroe
Er is geen norm van de keizer: enkel een sydroom dat MKS heet.
Post by victor
Een ieder die van die norm afwijkt is niet normaal en dus MFS-lijder.
De meerderheid van de mensen spelt de naam van de uil correct.
Controleer het dmv Google.
Fusti
victor
2007-06-17 21:13:54 UTC
Post by Fustigator
Er is geen norm van de keizer: enkel een sydroom dat MKS heet.
Tuurlijk wel, daar istie keizer voor, hij is de baas. En daarom bestaat
MFS
mvg, victor
Ekko Dieleman
2007-06-18 14:25:47 UTC
Post by victor
Post by Fustigator
Er is geen norm van de keizer: enkel een sydroom dat MKS heet.
Tuurlijk wel, daar istie keizer voor, hij is de baas. En daarom
bestaat MFS
Kees heeft zichzelf uitgeroepen tot keizer van Usenet en heeft daarom
geen enkele authoriteit, tenzij die hem door anderen wordt toegekend.

Ekko
--
Ekko Dieleman
Posted with Xananews 1.18.1.6
Fustigator
2007-06-18 14:35:32 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Sun, 17
Jun 2007 23:13:54 +0200, in littera
Post by victor
Post by Fustigator
Er is geen norm van de keizer: enkel een sydroom dat MKS heet.
Tuurlijk wel, daar istie keizer voor, hij is de baas. En daarom bestaat
MKS
Inderdaad.
Fusti
victor
2007-06-18 23:41:01 UTC
Sun, 17 Jun 2007 23:13:54 +0200, in littera
Post by victor
Post by Fustigator
Er is geen norm van de keizer: enkel een sydroom dat MKS heet.
Tuurlijk wel, daar istie keizer voor, hij is de baas. En daarom
bestaat MKS
Je bedoelt MFS
Inderdaad, foutje.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-19 08:34:49 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Tue, 19
Jun 2007 01:41:01 +0200, in littera
Post by victor
Post by Fustigator
Er is geen norm van de keizer: enkel een sydroom dat MKS heet.
Tuurlijk wel, daar istie keizer voor, hij is de baas. En daarom
bestaat MKS
Je bedoelt MKS
Inderdaad, foutje.
Nee hoor.
Fusti
Lost in Iceland
2007-06-12 12:14:16 UTC
Post by Lost in Iceland
[...]
[onderstaande kwoot hersteld]
Post by Fustigator
Post by Lost in Iceland
[...]
Nonsens!

Fustigator
2007-06-13 07:50:53 UTC
Post by Fustigator
Post by Lost in Iceland
[...]
Neem je rappelinname WTT en kom terug, jij!
Fusti
victor
2007-06-21 11:43:34 UTC
Post by Lost in Iceland
Op Fri, 08 Jun 2007 21:16:03 +0200 kwam uit het klavier van
Fustigator onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek
Post by Fustigator
Post by Lost in Iceland
[...]
Gij domme kwakzalver, denkt u nu werkelijk dat alcohol enig effect
heeft?
mvg, victor
Fustigator
2007-06-21 21:21:35 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Thu, 21
Jun 2007 13:43:34 +0200, in littera
Post by Fustigator
Post by Lost in Iceland
[...]
Gij domme kwakzalver,
ik hoef je niet te beledigen om mijn argumenten hard te maken.
Post by victor
denkt u nu werkelijk dat alcohol enig effect
heeft?
Het gaat niet om de alcohol, anders kon je beter resultaten met
jenever en nog betere met vodka of gin hebben.
Fusti
victor
2007-06-21 21:49:10 UTC
Post by victor
Post by Fustigator
Vitae forma vocatur Lost in Iceland
12:14:16 GMT, in littera
Post by Fustigator
Post by Lost in Iceland
[...]
Excuses, het was niet mijn bedoeling dat je je beledigd zou voelen.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-22 05:28:47 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Thu, 21
[...]