Betcha-terrorist terroriseert Eindhoven
Verdwaald in IJsland
2008-07-03 12:08:16 UTC
Minder dan de stront onder mijn schoenen?

Betcha-terrorist terroriseert Eindhoven

Hebben we hier te maken met een dubieuze grappenmaker? Een Strijpenaar
met een verstopt toilet? Of misschien toch het baasje van een
viervoeter? Dat vragen inwoners van Strijp en het Eindhovens Dagblad
zich af nu het stadsdeel wordt geteisterd door een 'betchaterrorist'.

Fietsers stuiten al sinds een halfjaar bijna dagelijks op zorgvuldig
dichtgevouwen pakketjes krantenpapier, gevuld met yew betcha.
Buurtbewoner Van Rooij ziet de grap er niet van in. "Ons vrouw zei nog:
wat is daar nou voor lol aan?" Volgens hem gaat het wel degelijk om
menselijke yew betcha. "Hondenbetcha ziet er heel anders uit."

Ook het stadsdeel gaat uit van menselijke betcha. Want gezien de
gemiddelde omvang van de pakketjes is dat de meest voor de hand liggende
optie.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/07/poepterrorist_terroriseert_ein.html
--
"Lang leve de Verlichting, maar het is goed je te realiseren dat voor het
gros van de mensen die je in de tram ziet zitten of in de file ziet
(Peter Breedveld op Frontaal Naakt) Niek.
"Orang ular" @veteranen.nl>
Wat heeft dit te maken met yew betcha achterlijke ijspik.
Barokino
2008-07-05 23:21:44 UTC
Post by "Orang ular" @veteranen.nl>
[...]
Het mysterie van wat er nou in die pakketjes zit die hij voor zijn
werk naar de "overkant" moet brengen lijkt hiermee te zijn opgelost.
De smeerpijp :-((

el misti
2008-07-03 13:07:39 UTC
Doe es effe normaal, joh.
Claas Compaan
2008-07-03 18:15:50 UTC
"Verdwaald in IJsland" <***@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> schreef
in
Post by Verdwaald in IJsland
Ook het stadsdeel gaat uit van menselijke betcha. Want gezien de
gemiddelde omvang van de pakketjes is dat de meest voor de hand liggende
optie.
Een gerucht gaat in de Raamstraart dat mystieke "ed" tegenwoordig met een
drol aan een pianosnaar door Amsterdam loopt, de drol af en toe in nogal
bizar taalgebruik toesprekend dat-ie gelijk heeft.
Master Bob ™
2008-07-03 18:41:48 UTC
Post by Verdwaald in IJsland
Minder dan de stront onder mijn schoenen?
Betcha-terrorist terroriseert Eindhoven
[...]

Ik ben de laatste die voor the yewel of the Nil, ontellectueel tante
Betsja in de bres wil springen, deze afweerreactie betreft derhalve
slechts het stupide straatniveau van poster en posting. Waarvan akte
gaarne.

Kind regards,
( ;-}

http://MasterBob.Web-log.nl/
Claas Compaan
2008-07-04 08:35:56 UTC
Post by Master Bob ™
[...]
Doe dat dan ook niet!

Dat is ook waar je de meeste betcha's vindt.
Master Bob ™
2008-07-04 21:42:01 UTC
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
[...]
Waar doe ik dat dan?
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
deze afweerreactie betreft derhalve
slechts het stupide straatniveau van poster en posting.
Dat is ook waar je de meeste betcha's vindt.
Evenals jij en OP, duidelijk.

Kind regards,
( ;-}

http://MasterBob.Web-log.nl/
Claas Compaan
Ja, OP en ik vinden daar ook de betcha's. Dat stond er toch al?!
Master Bob ™
2008-07-05 11:25:22 UTC
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
[...]
Ik heb hier een tijdlang de uitdrukking gelezen "Het is allemaal
pindakaas" van een of andere dame uit een achterstandswijk in Amsterdam
die jarenlang deze nieuwsgroep onveilig maakte. Pindakaas, in plaats van
stront. Kennelijk behoort dat soort humor niet alleen bij een
beschavingsniveau onder NAP, maar ook bij een dito ingeschaalde
intelligentie.

Kind regards,
( ;-}

http://MasterBob.Web-log.nl/
Claas Compaan
2008-07-05 13:14:41 UTC
Post by Master Bob ™
[...]
Ik vind het altijd heel aardig als je betcha onder aan je LAARZEN smeert,
Bob, maar je preoccupatie met intelligentie doet een beetje kwetsbaar aan.
Master Bob ™
2008-07-05 19:04:06 UTC
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
[...]
Nou?
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
Post by Claas Compaan
Post by Master Bob ™
[...]
Heeft drollenmans iets met LAARZEN? Fetisjist, of marchiert-ie stiekem
mit ruhig festem Schritt in zijn plasdromen? Wat betreft zijn humor en
intelligentie, het niveau daarvan blijft constant droevig, merk ik.

Kind regards,
( ;-}

http://MasterBob.Web-log.nl/