Eikels, groot en klein
Ravachol, Francois Claudius Koenigstein
2006-04-18 13:23:44 UTC
Op Tue, 18 Apr 2006 15:20:54 +0200 kwam uit het klavier van Piet Nelemans
Och jee, tijd voor een nieuwe film: Day of the Living nl.politiekers.
Ik ben bezig met een korte documentaire met als centraal thema het
usenet. Nl.politiek zal hierin expliciet behandeld worden, wat mogelijk
tot gevolg heeft dat dit forum onderwerp van een politieke discussie wordt.
Houdt u het komende najaar Nederland 3 in de gaten.
Zolang de Uilsnaam maar juist wordt uitgesproken is alles best.
--
NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz
" Geen jeugdbende, geen criminele organisatie, geen terroristische groepering,
staatsapparaat." (Britta Böhler)
el misti
Je voert een achterhoedegevecht, Niek.
Fustigator
2006-04-18 14:46:40 UTC
Post by el misti
[...]
Hijlijdt aan het MKS, en dat is enkel te genezen met een WTT-kuur plus
de rappels, natuurlijk.
Misschien hebben ze ook WTT in Café De Kleine Burgemeester in Hengelo,
wie weet...
Fusti
el misti
2006-04-18 14:48:42 UTC
Post by Fustigator
Post by el misti
Post by Ravachol, Francois Claudius Koenigstein
Op Tue, 18 Apr 2006 15:20:54 +0200 kwam uit het klavier van Piet
Nelemans onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek
DKB voert ook een achterhoedegevecht. Een burgelijk kutcafeetje is het, meer niet.
Fustigator
2006-04-18 19:49:25 UTC
Post by el misti
Post by Fustigator
Post by el misti
[...]
Ach jammer.
zijn er andere cafés inde stad waar
1. je goed Belgisch bier kunt drinken
2. Die gezellig zijn voor jong en minder jong?
Fusti
el misti
2006-04-18 19:51:46 UTC
Post by Fustigator
Post by el misti
Post by Fustigator
Post by el misti
[...]
Doe mij maar Murphy's law. Op woensdag zijn de whisky's half geld, en op zondag zijn de
pint's Guinness half geld.
donnerwetter!
2006-04-18 19:54:03 UTC
en op zondag zijn de pint's Guinness half geld.
En dat is lekker Iers donker bier. :-)
el misti
2006-04-18 19:56:49 UTC
Ja, dat weet ik ook wel, maar dank je voor de informatie.
donnerwetter!
2006-04-18 19:59:01 UTC
Post by el misti
Post by donnerwetter!
en op zondag zijn de pint's Guinness half geld.
En dat is lekker Iers donker bier. :-)
Ja, dat weet ik ook wel, maar dank je voor de informatie.
Nou, sorry dat ik even heb laten weten dat ik het ook ooit gedronken
heb.
el misti
2006-04-18 20:02:55 UTC
Post by donnerwetter!
Post by el misti
Post by donnerwetter!
[...]
Heb je wel eens Vollenhoven Stout gedronken? (Of "Van Vollenhoven", of "Van
Vollenhoven's"... kweet niet meer precies de naam...) dat was pas lekkere stout!
donnerwetter!
2006-04-18 20:05:13 UTC
Post by el misti
Post by donnerwetter!
Post by el misti
Post by donnerwetter!
[...]
Er is hier zo'n kroeg waar ze honderden soorten bier schenken, dus deze
zal er ook wel bij zitten. Ik zal het eens proberen. Tot nu toe kende
ik alleen de Van Vollenhoven Olie, da's een olie/benineleverancier
alhier. :-)

Ik zal dat bier ook eens proeven.
el misti
2006-04-18 20:06:55 UTC
Post by donnerwetter!
Post by el misti
Post by donnerwetter!
Post by el misti
Post by donnerwetter!
[...]
Ik hoop het echt. Maar ik weet niet of het nog bestaat. Ik praat over een kleine twintig
jaar geleden, en sinds die tijd is er een hoop veranderd in bierland.
donnerwetter!
Ik zal ernaar informeren.
Fustigator
2006-04-19 09:44:27 UTC
Post by el misti
Post by donnerwetter!
Post by el misti
Post by donnerwetter!
[...]
men drinke het met een margriet in de hand.
Fusti
Fustigator
Fusti
Fustigator
2006-04-19 09:44:27 UTC
Vitae forma vocatur donnerwetter! <***@wetter.netniet>, die Tue, 18
Apr 2006 21:54:03 +0200, in littera
Post by donnerwetter!
en op zondag zijn de pint's Guinness half geld.
En dat is lekker Iers donker bier. :-)
In de brouwerij zelf heb ik geleerd dat Guinness het beste smaakt in
zilveren bierpullen.
Fusti
Fustigator
2006-04-19 09:44:27 UTC
Post by el misti
Post by Fustigator
Post by el misti
Post by Fustigator
Post by el misti
[...]
Daardoor weet ik nog niet... waar ik mijn pit-stop in Hegnelo moet
plegen.
Fusti
Fustigator
2006-04-18 14:46:40 UTC
Vitae forma vocatur "Ravachol, Francois Claudius Koenigstein"
[...]
Die is Oehoeboeroe, met een H zoals in Oehoe.
Fusti
Ravachol, Francois Claudius Koenigstein
Fustigator
2006-04-20 19:23:54 UTC
Post by Fustigator
[...]
Neem je WTT kuur en kom terug, MKS-lijder !
--
Fusti