Partij voor de Dieren wil doodstraf voor Uilenschenners af op journalisten
Verdwaald in IJsland
2009-06-04 09:39:12 UTC
Op Thu, 4 Jun 2009 02:28:51 -0700 (PDT) kwam uit het klavier van Onder het plaveisel het moeras
On Thursday 04 June 2009 09:34, Verdwaald in IJsland
Omdat er niet zorgvuldig geknipt is :-)
Vrees niet. Daarvoor heb ik nu een oplossing :-)
Mooi zo.
Heel goed, een ieder die iets anders dan Oeroeboeroe zegt als hij de
naam van de Uil uit Paulus de Boskabouter beDoelt moet keihard worden
aangepakt!!!!
--
grtz, Niek
"De vis gaat rotten bij de kop, ze liegen allemaal, de vis gaat
(Misja Borzykin, Russisch zanger)
Fustigator
2009-06-05 11:33:50 UTC
Vitae forma vocatur Verdwaald in IJsland
Post by Verdwaald in IJsland
[...]
Heel goed, een ieder die iets anders dan Oehoeboeroe zegt als hij de
naam van de Uil uit Paulus de Boskabouter beDoelt moet keihard worden
aangepakt!!!!
Prachtig, Niek!

De WTT doet wonderen zelfs bij jou!
--