Duitsers: Jullie vragen je af waarom jullie van alle westerse landen het meest in het schijt zitten? Ik zal het je uitleggen:
Verdwaald in IJsland
2008-12-12 11:24:34 UTC
Op Fri, 12 Dec 2008 12:14:25 +0100 kwam uit het klavier van Fustigator
Thu, 11 Dec 2008 10:13:33 +0100, in littera
.
Ik kan me niet herineren dat ooit iemand een in slecht Nederlands
gestelde speech voor het Amerikaanse volk in nl.politiek heeft
gepotst. Daarvoor moet je echt een beetje gestoord zijn.
'gestoord' is in nl.politiek geen criterium.
ook niet in be.politics.
Waarom veel Nederlandes systematisch een croßpost naar be.politics
doen is me ook een raadsel. Of vinden ze dat de voor hen als
achterlijk bestempelde Vlamingen moeten onderwezen worden in de
Hollandse blabla-kunst, waar veel wordt gesproken om bijna niets te
zeggen?
Nee, ze vinden "be.politics" zo mooi Engels klinken!
Komt om geen taalproblemen te scheppen, want sommige Belgen zijn
taaldol geworden en grijpen alles wat in de voor hen verkeerde taal
schreven als zovele directe aanvallen op hun kruis en de aanpalende
tere delen.
Ze spellen in elk geval de Uilsnaam nog steeds FOUT!
(J)
--
grtz, Niek

Het is beter rijk en gezond te zijn, dan arm en ziek.
(Dagobert Duck)
Fustigator
2008-12-12 11:29:03 UTC
Vitae forma vocatur Verdwaald in IJsland
Post by Verdwaald in IJsland
[...]
Sommigen misschien, maar de meesten spellen het zoals het hoort:
Oehoeboeroe
http://www.makiek.nl/oehoeboeroe.php