Liefde
dFD
2008-11-11 13:44:17 UTC
Waar gaat dit over? Over een posting uit 1789?
En pyrrho zeide: “”Ik ben de man, die alle ellende gezien heeft door
de roede Zijner verbolgenheid”
En dFD antwoordde: “Waar waart gij, toen Ik deze neiuwsgroep grondde?”
“Geef het te kennen, indien gij kloek van verstand zijt.” “Wie heeft
haar maten gezet, want gij weet het; of wie heeft over haar een
richtsnoer getrokken?” “Waarop zijn haar grondvesten nedergezonken, of
wie heeft haar hoeksteen gelegd?” En zeide: “Tot hiertoe zult gij
komen, vieroog en niet verder”” “Uw lichaam werd gezaaid in
verderfelijkheid, het wordt opgewekt in onverderfelijkheid; Het wordt
gezaaid in oneer, ik zal het opwekken in heerlijkheid; het werd
gezaaid in zwakheid, ik zal het opwekken in kracht.”
“HALEHLUHJA, nimmer zal ik meer getuigen van de valse naam van de UIL
en slechts zijn heilige naam plechtig uitspreken tot aan het einder
der dagen
OEROEBOEROE
Zo is het waarlijk geschied, discipel Agno. Ooit zullen miljoenen jouw pots
worshippen terwijl ze elkaar met botte bijlen uitmoorden. Gewoon, omdat het
geschreven staat.

XXX, dFD
Fustigator
2008-11-11 15:49:17 UTC
Post by dFD
[...]
OEHOEBOEROE
Zo is het waarlijk geschied, discipel Agno. Ooit zullen miljoenen jouw pots
worshippen terwijl ze elkaar met botte bijlen uitmoorden. Gewoon, omdat het
geschreven staat.
Zo is het.
Post by dFD
XXX, dFD
Fusti
pyrrho
2008-11-11 19:17:09 UTC
OEHOEBOEROE
OPUS DEI IS TOTALLY GAYIE, schampere schepens uit het bizarre belgie. Uw
overmoed is u schaamteloos naar het hoofd gestegen "plus digne de pitié que
d'envie" Kutkwotende CATHOLISCHER KRUISvaarder. Schaduw, rook en zwavel op
uw pad.
Fustigator
2008-11-11 22:43:47 UTC
Post by pyrrho
[...]
Uw psychedelische schrijfstijl heeft mij bekoord.
Doe zo voort.
Fusti
victor
2008-11-11 20:46:13 UTC
OEHOEBOEROE
Je pleegt valsheid in geschrifte, fraudulerende kwakzalvende charlatan,
want in de originele post staat "OEROEBOEROE"

http://groups.google.com/group/nl.eeuwig.september/msg/77b0ea8de5f114b9
victor
Fustigator
2008-11-11 22:43:48 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Tue, 11
Nov 2008 21:46:13 +0100, in littera
Post by victor
OEHOEBOEROE
Je pleegt valsheid in geschrifte, fraudulerende kwakzalvende charlatan,
want in de originele post staat "OEHOEBOEROE"
Hoe kom je daarbij, jij?
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Fusti
pyrrho
2008-11-11 23:18:00 UTC
Post by Fustigator
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
BIJ ZAZEL, KANT en SCHOPENHAUER, HEL EN VERDOEMENIS OP UW PAD, tempelier.
Het is desalniettemin nochtans zeer eenvoudig. OEROEBOEROE is de getranc,
getransdnd, getrans.., transcendentale HEILIGE UIL opgerold in de elfde
dimensie, euh in de opgerolde elfde dimensie. HALEHLUHJA.
Fustigator
2008-11-12 22:23:23 UTC
Post by pyrrho
Post by Fustigator
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
BIJ ZAZEL, KANT en SCHOPENHAUER, HEL EN VERDOEMENIS OP UW PAD, tempelier.
Het is desalniettemin nochtans zeer eenvoudig. OEHOEBOEROE is de getranc,
getransdnd, getrans.., transcendentale HEILIGE UIL opgerold in de elfde
dimensie, euh in de opgerolde elfde dimensie. HALEHLUHJA.
Amen!

Zo is het inderdaad.

Wij genieten verder van uwe uitmuntende psychedelische proza.
Fusti
pyrrho
2008-11-12 22:51:06 UTC
Post by Fustigator
Post by Fustigator
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Holy Jezus, Mary and Jozef, What have we got here, a fucking COMEDIAN?
Post by Fustigator
Wij genieten verder van uwe uitmuntende psychedelische proza.
Well, NO SHIT. Private FUSTBLATOR. I admire your honesty. Hell, I like you,
you can come over to my house and fuck my sister, you slimy little catholic
shit, twinkle-toed cocksucker, ENDE AMEN ENDE GLORIA JOECHEI
dFD
2008-11-13 19:11:47 UTC
Post by pyrrho
Ik schreef overal OEROEBOEROE
Post by Fustigator
[...]
Dit is een heerlijke potsing die ik exemplarisch wil noemen voor wat er hier
zoal mogelijk is als men maar een beetje zhaar best doet.

XXX, dFD
Fustigator
2008-11-13 22:27:15 UTC
Post by pyrrho
Post by Fustigator
[...]
Wat een fantastische stijloefening in psychedelico-imprecatoire
kunst!

Je bent gewoon begááfd!
Fusti
pyrrho
2008-11-13 22:35:46 UTC
Post by Fustigator
Wat een fantastische stijloefening in psychedelico-imprecatoire
kunst!
Je bent gewoon begááfd!
Maar, talent, wat is dat precies? Een niet-aflatende opeenvolging van
dromen. Elk kunstwerk is het resultaat van een greep uit het aanbod. De
kunstenaar wil de droom een concrete gestalte geven. Wat onmogelijk is. Dat
beseft hij, maar koppig als hij is, tracht hij de droom te reconstrueren.
Met de realisatie is het proces van de reconstructie echter niet afgelopen.
De uitvoerder tracht de grens tussen droom en daad van de schepper te
slechten. Door te dringen naar de as van de droom. Een gevaarlijke
onderneming. Lukt het hem de grens over te steken, bestaat de kans dat hij
in de droom terechtkomt en de uitgang niet meer vindt.
Fustigator
2008-11-15 08:16:25 UTC
Post by pyrrho
Post by Fustigator
[...]
Ik had het echt niet beter kunnen verwoorden. Je bent denk ik hier
echt in het binnenste van de geest van de kunstenaar doorgedrongen.
Fusti
victor
2008-11-11 23:26:33 UTC
Post by victor
OEHOEBOEROE
Je pleegt valsheid in geschrifte, fraudulerende kwakzalvende charlatan,
want in de originele post staat "OEHOEBOEROE"
Je bent een smerige leugenaar en tekstvervalser!
Post by Fustigator
Hoe kom je daarbij, jij?
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Je bent een walgelijk mannetje, en dat meen ik serieus!
victor
Fustigator
2008-11-12 22:23:23 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Wed, 12
Nov 2008 00:26:33 +0100, in littera
Post by victor
OEHOEBOEROE
Je pleegt valsheid in geschrifte, fraudulerende kwakzalvende charlatan,
want in de originele post staat "OEHOEBOEROE"
Je bent een smerige leugenaar en tekstvervalser!
U moet zich niet zo opwinden.
Post by victor
Post by Fustigator
Hoe kom je daarbij, jij?
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Je bent een walgelijk mannetje, en dat meen ik serieus!
Uw bloeddruk zou best eens kunnen stijgen tot in de rode cijfers.
Enne... wie met stront gooit, die krijgt zelf altijd spatten .
Fusti
victor
2008-11-13 02:46:44 UTC
Post by victor
OEHOEBOEROE
Je pleegt valsheid in geschrifte, fraudulerende kwakzalvende
charlatan, want in de originele post staat "OEHOEBOEROE"
Je bent een smerige leugenaar en tekstvervalser!
U moet zich niet zo opwinden.
Daar ga jij niet over, commandeer je hondje en blaf zelf.
Post by Fustigator
Post by victor
Hoe kom je daarbij, jij?
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Je bent een walgelijk mannetje, en dat meen ik serieus!
Uw bloeddruk zou best eens kunnen stijgen tot in de rode cijfers.
80 /120.
Post by Fustigator
Enne... wie met stront gooit, die krijgt zelf altijd spatten .
Ik gooi niet met stront, ik constateer slechts.
victor
Fustigator
2008-11-13 22:27:15 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Thu, 13
Nov 2008 03:46:44 +0100, in littera
Post by victor
[...]
Deze eer laat ik aan je over, daar je zelf zo opgewonden bent.
Post by victor
Post by Fustigator
Enne... wie met stront gooit, die krijgt zelf altijd spatten .
Ik gooi niet met stront, ik constateer slechts.
Hoe komt het dan dat je naar stront stinkt?
Fusti
victor
2008-11-13 23:41:44 UTC
Post by victor
Post by Fustigator
Enne... wie met stront gooit, die krijgt zelf altijd spatten .
Ik gooi niet met stront, ik constateer slechts.
Hoe komt het dan dat je naar stront stinkt?
Dat is je eigen stront op je keyboard.
victor
Fustigator
2008-11-15 08:16:25 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Fri, 14
Nov 2008 00:41:44 +0100, in littera
Post by victor
Post by Fustigator
Enne... wie met stront gooit, die krijgt zelf altijd spatten .
Ik gooi niet met stront, ik constateer slechts.
Hoe komt het dan dat je naar stront stinkt?
Dat is je eigen stront op je keyboard.
Nee hoor! Geen stront hier.
Fusti
victor
2008-11-11 23:46:36 UTC
Post by victor
OEHOEBOEROE
Je pleegt valsheid in geschrifte, fraudulerende kwakzalvende charlatan,
want in de originele post staat "OEHOEBOEROE"
Hoe kom je daarbij, jij?
Als je een spel speelt, doe het dan eerlijk, en ga niet de tekst van
anderen veranderen.
Post by Fustigator
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Ja, zelfs in teksten van anderen.

Een erg zwakke en achterbakse manier om je gelijk te halen.
victor
Fustigator
2008-11-12 22:23:23 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Wed, 12
Nov 2008 00:46:36 +0100, in littera
Post by victor
[...]
De Absolute Waarheid heeft alle rechten.
Post by victor
Post by Fustigator
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Ja, zelfs in teksten van anderen.
Vervalsers worden rechtgezet.
Post by victor
Een erg zwakke en achterbakse manier om je gelijk te halen.
Dat ik gelijk heb is onbelangrijk.
Enkel telt de Absolute Waarheid omtrent de Naam van de Uil
Fusti
victor
2008-11-13 02:30:36 UTC
Post by victor
[...]
En jij hebt de absolute waarheid in pacht?
Post by Fustigator
Post by victor
Ik schreef overal OEHOEBOEROE
Ja, zelfs in teksten van anderen.
Vervalsers worden rechtgezet.
Er is geen wet die foutspellen verbiedt. Er is wel een wet op het
copyright, Je hebt dus het recht niet teksten van anderen aan te passen.
victor
Fustigator
2008-11-13 22:27:15 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Thu, 13
Nov 2008 03:30:36 +0100, in littera
Post by victor
[...]
Neen, ik ben slechts haar nederige dienaar.
Post by victor
Post by Fustigator
Post by victor
[...]
Het recht vooral om de Absolute Waarheid te laten zegevieren over de
ketterij, de vervalsingen het het Grote Keesiaanse Leugen
Fusti
victor
2008-11-13 23:42:31 UTC
Post by victor
Post by Fustigator
Post by victor
[...]
Dat is geen leugen, maar dichterlijke vrijheid.
victor
Fustigator
2008-11-15 08:16:25 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@muzieksmurf.xs4all.nl>, die Fri, 14
Nov 2008 00:42:31 +0100, in littera
Post by victor
Post by Fustigator
Post by victor
[...]
ketterij, de vervalsingen en de Grote Keesiaanse Leugen
Dat is geen leugen, maar dichterlijke vrijheid.
Okee, dank zij Kees, een van de grootste dichters die Nederlandstalig
usenet ooit heeft meegemaakt, heb je hier een vette punt.
--
Fusti