Politiek correcte politie verzwijgt overvallen
Lost in Iceland
2007-06-25 08:41:47 UTC
Op Mon, 25 Jun 2007 10:30:42 +0200 klonken uit het klavier van
De voorstander van genocide op 1,2 miljard mensen yew betcha
Het kan natuurlijk ook gewoon een Koffiejuffrouw zijn. Oofwel: de
Helpdeskmedewerker lulde gewoon maar wat. Hij maakte wat geluid, uit
gewoonte, niet omdat hij iets te melden had, maar omdat je toch iets moet
zeggen, dondert niet wat. Hihihi. Oeroeboeroe.
In elk geval spel je de Uilsnaam goed. Ik zal dit staaltje van inzicht
die tussen de wanhoopskreten doorklinkt even laten
zien in de relevante nieuwsgroepen.
--
"Er ligt een roofstaat aan de zee, tussen Oostfriesland en de Schelde"
(Multatuli)

Niek's webstek op http://www.nholtz.dds.nl
Fustigator
2007-06-25 18:47:51 UTC
Vitae forma vocatur Lost in Iceland
Post by Lost in Iceland
[...]
zeggen, dondert niet wat. Hihihi. Oehoeboeroe.
In elk geval spel je de Uilsnaam goed. Ik zal dit staaltje van inzicht
die tussen de wanhoopskreten doorklinkt even laten
zien in de relevante nieuwsgroepen.
Prachtig!
--
Fusti