Oeroeboeroe
Kees van den Doel
2009-08-28 15:49:14 UTC
2009 06:25:13 -0700 (PDT), in littera
Aug 2009 14:26:40 -0700 (PDT), in littera
Aug 2009 12:17:57 -0700 (PDT), in littera
is de naam van de Uil.
Zeker, het is namelijk een Oehoe. Een vogelsoort Oeroe bestaat niet.
Klopt als een lierorkest!
Nu ik u toch aan de haak heb.
Volgende week moet ik een paar dagen in dehoofdstadvan Vlaanderen
zijn.
Zijn er in die stad ook hotels waarvan de waard de Naam van de Uil uit
de verhalen van Paulus de Boskabouter foutloos kan spellen?
(Een Frans accent is geen probleem)
Al ben ik lang geleden in Gent geboren, ben ik er de laatste tijden
nooit meer geweest.
In Brugge is iets anders, want daar heb ik mijn jeugd doorgebracht en
ik woon er maar 15 km vandaan.
Gent en Brugge zijn ook leuke steden, maar ik moet naar de hoofdstad
van Vlaanderen.
Volgens Wiki is dat Brussel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oeroeboeroe
Inderdaad.
--
Fusti
In der daad.

Kees (Hmm, what function fit waarde als mosterd na guttegut.)
Fustigator
2009-08-28 22:29:52 UTC
Vitae forma vocatur ***@kees-piv.UUCP (Kees van den Doel), die Fri,
28 Aug 2009 15:49:14 GMT, in littera
[...]