Kathleen van Brempt
Lost in Iceland
2007-01-23 14:12:33 UTC
Op 23 Jan 2007 04:54:14 -0800 kwam uit het klavier van Onder het plaveisel het moeras
Tante Bea von Amsberg-von Biesterfeld
Gevalletje foutspellerij.
Dat verbaast natuurlijk niemand, gezien de auteur.
Dat verbaast mij nu juist wel, gezien de auteur.
Hoezo? Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat de auteur weer eens flink
aan de WTT heeft gezeten. Niet voor niets is WTT gemaakt door een orde
van *zwijgende* monniken. Zij wisten ook wel wat de bijw*rkingen van WTT
waren.
--
Aangezien God volgens mij niet bestaat concludeer ik dat Mozes,
Jezus en Mohammed bedriegers waren.

NH. http://www.nholtz.dds.nl
Fustigator
2007-01-23 22:51:40 UTC
Vitae forma vocatur Lost in Iceland
Post by Lost in Iceland
[...]
Ik hoef helemaal niet aan de WTT te zitten om de echte familienaam van
tante Bea neer te typen.
--
Fusti