Ter herinnering: Mike Obiku, 8 maart 1995
Lost in Iceland
2006-08-31 12:22:42 UTC
Op Thu, 31 Aug 2006 07:12:08 -0500 kwam uit het klavier van Henk ten Have
Ah je bedoelt: Oehoeboeroe, maar dat is de uil van Paulus de
Boskabouter. Was die ook voetbalspeler dan?
Je bent in de war, Oeroeboeroe is de enige juiste naam van de uil.
U bent danig in de war, het is van origine OeHoeBoeRoe, later hebben
mensen met een spraakgebrek daar een variant op gemaakt die nu nog vaak
gebezigd wordt, maar welke toch niet juist is.
Kappen nu het nog kan! Voor je het weet duikt er een hele harde kern
hier op die over den Uil begint te zeiken!
HEnH (kent zijn pappenheimers)
Zolang er nog foutspellers zijn die de Naam van Oeroeboeroe foutspellen
zal deze discussie noodzakelijkerwijze gevoerd moeten worden.
--
NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz
"Ik heb nog nooit gezegd dat Sinterklaas een racist is."
(R. Wereldsman in nl.politiek)
Frank Damen
2006-08-31 12:27:25 UTC
Post by Lost in Iceland
NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog*
http://blogger.xs4all.nl/nholtz
"Ik heb nog nooit gezegd dat Sinterklaas een racist is."
(R. Wereldsman in nl.politiek)
En lieden die Zwetsman citeren moeten we serieus nemen?
--
fd. sr.
================
================
Henk ten Have
2006-08-31 12:34:32 UTC
Post by Lost in Iceland
[...]
Fuckerdefuck! Het gezeik begint! En ik had nog zo gewaarschuwd!

HEnH (en dat omdat er iemand hier begon te zeuren over een
Feyenoordvoetballer die nooit bestaan heeft)
Bas
2006-08-31 14:38:47 UTC
"Henk ten Have" :> >
Post by Henk ten Have
Post by Lost in Iceland
[...]
Sinds wanneer wordt er op NSV gezeurd, Henk? NSV is toch een synoniem voor
discussies op hoog niveau, en zo niet dan toch?

Bas
Henk ten Have
2006-09-01 07:29:20 UTC
Post by Bas
Post by Henk ten Have
Post by Lost in Iceland
[...]
Dat zekers. Tenminste, als je de PSV-calimero's en de Thijssen
wegfiltert.

HEnH ()

Fustigator
2006-08-31 21:28:49 UTC
[...]