Zeg A3,
dFD
2008-03-24 15:06:11 UTC
Ik ontdek zojuist dat iemand een typefout heeft gemaakt bij het aanmaken van
deze nieuwsGRUPPE, waardoor er nu een ook een nieuwsGRUPPE bestaat met de
foutgespelde naam "alt.nl.oehoeboeroe". Kun jij die even verwijderen? Dat
schept anders maar verwarring zo.

XXX, dFD
Fustigator
2008-03-24 22:30:44 UTC
Post by dFD
Ik ontdek zojuist dat iemand een typefout heeft gemaakt bij het aanmaken van
deze nieuwsGRUPPE, waardoor er nu een ook een nieuwsGRUPPE bestaat met de
foutgespelde naam "alt.nl.oeroeboeroe". Kun jij die even verwijderen? Dat
schept anders maar verwarring zo.
Goed idee.

Baaizeweej, welkom bak , jij!
Post by dFD
XXX, dFD
Fusti
Bolle Zijde
2008-03-28 23:45:25 UTC
Post by Fustigator
Post by dFD
[...]
Helaas Fustigator, A3 heeft geen enkele invloed op de alt.nl-groepen
en nog minder op de voudspellers. Jammer voor dFD.

Bolle

Overigens: zou je bezwaar maken als ik ook baaizeweej af en toe
eens zou gebruiken in plaats van btw?
Fustigator
2008-03-29 20:03:42 UTC
Vitae forma vocatur "Bolle Zijde" <***@hotmail.com>, die Sat,
29 Mar 2008 00:45:25 +0100, in littera
Post by Bolle Zijde
Post by Fustigator
Post by dFD
[...]
Wat een fitna, zeg!
Post by Bolle Zijde
Bolle
Overigens: zou je bezwaar maken als ik ook baaizeweej af en toe
eens zou gebruiken in plaats van btw?
Nee hoor: ik ben een vijand van de copyrights!
Mijn spul mag ja altijd overnemen.
Fusti
dFD
2008-04-05 14:39:07 UTC
Post by Fustigator
Post by Bolle Zijde
Post by Fustigator
Post by dFD
Ik ontdek zojuist dat iemand een typefout heeft gemaakt bij het aanmaken van
deze nieuwsGRUPPE, waardoor er nu een ook een nieuwsGRUPPE bestaat
met de foutgespelde naam "alt.nl.oeroeboeroe". Kun jij die even
[...]
Ik voel me doorgaans fitna voldoende nachtrust.
Post by Fustigator
Post by Bolle Zijde
Corpulente
Overigens: zou je bezwaar maken als ik ook baaizeweej af en toe
eens zou gebruiken in plaats van btw?
Nee hoor: ik ben een vijand van de copyrights!
Mijn spul mag ja altijd overnemen.
Wat een leuk idee. Eens proberen of dat wat wordt:

XXX, Fustigator.
Fustigator
2008-04-06 21:23:40 UTC
Post by dFD
Post by Fustigator
Post by Bolle Zijde
Post by Fustigator
Post by dFD
[...]
Ben je bij een finta-club geseest of zo?
Post by dFD
Post by Fustigator
Corpulente
Dat valt natuurlijk nog te bezien.