Naamspelling
victor
2007-06-17 11:39:32 UTC
Wat is eigenlijk de juiste spelling van de naam van die arts uit
Oostende? Is dat Futsigator?
mvg, victor
Fustigator
2007-06-17 19:31:30 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Sun, 17
Jun 2007 13:39:32 +0200, in littera
Post by victor
Wat is eigenlijk de juiste spelling van de naam van die arts uit
Oostende? Is dat Futsigator?
Out of arguments, dude?

Dan moet je de opponent aanvallen.

Bekende tactiek op Usenet.
Fusti
victor
2007-06-17 21:17:02 UTC
Post by victor
Wat is eigenlijk de juiste spelling van de naam van die arts uit
Oostende? Is dat Futsigator?
Out of arguments, dude?
Nee, ik ben er inmiddels achtergekomen dat je ook je eigen naam
foutspelt, overigens, dat verwondert me niets. Je lijdt aan het Mad
Futsigator Syndroom.
Dan moet je de opponent aanvallen.
Net als jij al deed, pot verwijtende ketel!
mvg, victor
Fustigator
2007-06-18 14:35:32 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Sun, 17
Jun 2007 23:17:02 +0200, in littera
Post by victor
[...]
Onzin van een MKS lijder.
Post by victor
Dan moet je de opponent aanvallen.
Net als jij al deed, pot verwijtende ketel!
Ik val niet aan: ik heb zoveel mede-lijden met de arme patiënten die
aan het MKS lijden dat ik ze zelf een kuur ontworpen en toegepast heb
om ze te genezen.
Fusti
victor
2007-06-18 23:53:15 UTC
Post by victor
[...]
Waar? Ik zie geen onzin.
Post by victor
Dan moet je de opponent aanvallen.
Net als jij al deed, pot verwijtende ketel!
Ik val niet aan: ik heb zoveel mede-lijden
Niet met mij dan, want ik heb nergens last van.
met de arme patiënten
die aan het MKS lijden dat ik ze zelf een kuur ontworpen en
toegepast heb om ze te genezen.
Een kwakje zalf zeker.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-19 08:34:49 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Tue, 19
Jun 2007 01:53:15 +0200, in littera
Post by victor
[...]
Psychoten beseffen niet dat ze geestesziek zijn.
Gelukkig is het MKS een lichte psychose.
Post by victor
Post by victor
Dan moet je de opponent aanvallen.
Net als jij al deed, pot verwijtende ketel!
Ik val niet aan: ik heb zoveel mede-lijden
Niet met mij dan, want ik heb nergens last van.
Natuurlijk niet omdat je aan een lichte vorm van psychose lijdt.
Heb je dat nodig?
Daarvoor moet je bij mij niet zijn.
Fusti
victor
2007-06-19 09:46:16 UTC
Post by victor
[...]
Er is maar 1 god; die heet Oeroeboeroe en Keizer Kees is de Messias.

Jouw god bestaat niet. En je bent een Uilslasteraar! Op de brandstapel
met jou!
mvg, victor
Fustigator
2007-06-19 21:27:50 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Tue, 19
Jun 2007 11:46:16 +0200, in littera
Post by victor
[...]
Heiden!
Post by victor
Jouw god bestaat niet. En je bent een Uilslasteraar! Op de brandstapel
met jou!
Mijn God heet God.
Oehoeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
Fusti
victor
2007-06-19 23:36:38 UTC
Post by victor
[...]
Ketter!
Post by victor
Jouw god bestaat niet. En je bent een Uilslasteraar! Op de
brandstapel met jou!
Mijn God heet God.
Die bestaat niet, want er is maar 1 god en dat is Oeroeboeroe.

En het eerste gebod is: Gij zult niet foutspellen.
Oehoeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
Dat klopt, zelfs Dulieu is een foutspeller.

Hij brandt nu voor eeuwig.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-20 21:56:49 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Wed, 20
Jun 2007 01:36:38 +0200, in littera
Post by victor
[...]
Een nieuw aspect van het MKS open,baart zich hier: een concomiterende
religieuse waanzin.
Jouw geval lijkt erger dan die van Kees en Niek.
Post by victor
Oehoeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
Dat klopt, zelfs Dulieu is een foutspeller.
Hij brandt nu voor eeuwig.
Je geval verergert!
Fusti
victor
2007-06-21 01:24:08 UTC
Post by victor
Tue, 19 Jun 2007 01:53:15 +0200, in littera
Post by victor
die Sun, 17 Jun 2007 23:17:02 +0200, in littera
Post by victor
die Sun, 17 Jun 2007 13:39:32 +0200, in littera
foro alt.nl.oeroeboeroe(et aliis) vere scripsit quod
Post by victor
[...]
Religieuze waanzin? het is de waarheid.
Jouw geval lijkt erger dan die van Kees en Niek.
Nee hoor.
Met mijn geval gaat het prima hoor.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-21 21:21:34 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Thu, 21
Jun 2007 03:24:08 +0200, in littera
Post by victor
[...]
Zou je psychose in neurose evolueren?
Post by victor
Jouw geval lijkt erger dan die van Kees en Niek.
Nee hoor.
Die ebben gene religieuze waanzin erbij.
Dus toch geen evolutie naar neurose.
Fusti
Lost in Iceland
2007-06-25 08:48:06 UTC
Post by victor
[...]
Zolang hij gewoon Oeroeboeroe spelt lijkt me weinig aan de hand met
Victor.
Post by Fustigator
Post by victor
Oehoeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
Dat klopt, zelfs Dulieu is een foutspeller.
Hij brandt nu voor eeuwig.
Je geval verergert!
--
"Er ligt een roofstaat aan de zee, tussen Oostfriesland en de Schelde"
(Multatuli)

Niek's webstek op http://www.nholtz.dds.nl
Fustigator
2007-06-25 18:47:50 UTC
Vitae forma vocatur Lost in Iceland
Post by victor
[...]
Zolang hij gewoon Oehoeboeroe spelt lijkt me weinig aan de hand met
Victor.
Bewijs dat ie genezen is.
Fusti
Kees van den Doel
2007-06-20 00:11:21 UTC
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
Oeroeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
En zoals door waarheidspotsers gepotst.

Kees (Je spreekt vanzelf, het gegaan mijn Gerrit beDoelt.)
victor
2007-06-20 19:53:08 UTC
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Gerrit? Niet Oeroeboeroe?
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Oeroeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
En zoals door waarheidspotsers gepotst.
Hoe kan dat nou? Ik dacht dat Dulieu ook foutspelde?
mvg, victor
dFD
2007-06-20 21:21:01 UTC
Post by victor
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
Onzin.
Post by victor
Post by Kees van den Doel
De mijne Heet Gerrit.
Min buurman ook. Als dat geen toeval is.
Post by victor
Gerrit? Niet Oeroeboeroe?
Nee. Oeroeboeroe woont namelijk niet in Alkmaar zoals mijn buurman Gerrit en
ik.
Post by victor
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Oeroeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
Uiteraard. Waarom zou de geestelijk vader van Oeroeboeroe Oeroeboeroe anders
spellen dan Oeroeboeroe?
Post by victor
Post by Kees van den Doel
En zoals door waarheidspotsers gepotst.
Een potser die Oeroeboeroe anders spelt dan Oeroeboeroe is geen potser, maar
een stinkende usenetTERRORIST die in het usenet-equivalent van Guantanamo
Bay "nl.scouting" met harde hand dient te worden heropgevoed door de ter
plaatse vrijelijk florerende Akela- & Hopfmaenner-gemeenschap.
Post by victor
Hoe kan dat nou? Ik dacht dat Dulieu ook foutspelde?
Dat de H. Vogel je tot in de eeuwen der eeuwen de ingewanden uitpikke,
uilsLASTERAAR en DULIEUSCHENNER Vickie de Tor!

XXX, dFD
victor
2007-06-20 22:47:33 UTC
Post by dFD
Post by victor
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
Post by victor
Post by victor
Hoe kan dat nou? Ik dacht dat Dulieu ook foutspelde?
Dat de H. Vogel je tot in de eeuwen der eeuwen de ingewanden
uitpikke, uilsLASTERAAR en DULIEUSCHENNER Vickie de Tor!
Dulieu spelde Uilsnaam toch ook zo: Oehoeboeroe?, en dat is fout.
mvg, victor
victor
2007-06-21 06:33:42 UTC
Post by dFD
Post by victor
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
Post by victor
Post by victor
Hoe kan dat nou? Ik dacht dat Dulieu ook foutspelde?
Dat de H. Vogel je tot in de eeuwen der eeuwen de ingewanden
uitpikke, uilsLASTERAAR en DULIEUSCHENNER Vickie de Tor!
Ik weet niet wat je bedoelt. Er is maar 1 god en dat is Oeroeboeroe.

En niet jij bent de baas van SCN, maar dat is Oeroeboeroe
mvg, victor
dFD
2007-06-21 20:51:39 UTC
Post by victor
dFD
Post by dFD
Post by victor
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
Post by victor
Post by victor
[...]
NueiwsGRUPPEN hebben geen baas. Ik ben dan ook niet zozeer de baas alswel de
_eigenaar_ van scn. Ik bezit jou en jouw potsen.

XXX, dFD
Fustigator
2007-06-20 21:56:49 UTC
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
Oeroeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
En zoals door waarheidspotsers gepotst.
Je vergeet steeds je rappelinnames te nemen, Kees.
Verder alles goed met je, je echtgenote en nagesl8?
Fusti
victor
2007-06-21 11:06:12 UTC
Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
Oeroeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
En zoals door waarheidspotsers gepotst.
Je vergeet steeds je rappelinnames te nemen, Kees.
Verder alles goed met je, je echtgenote en nagesl8?
Dat is niet de Ware Kees, het is een wolf in schaapskleren waarvoor ik
ernstig waarschuwen moet.

Als hij WTT drinkt dan komt zijn ware aard naar boven.

WTT is dan ook een prima middel om te controleren of iemand het ware
geloof heeft.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-21 21:21:35 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Thu, 21
Jun 2007 13:06:12 +0200, in littera
Post by victor
Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by victor
Als hij WTT drinkt dan komt zijn ware aard naar boven.
Zijn ware aard ken ik, en het is een prima kerel.
Post by victor
WTT is dan ook een prima middel om te controleren of iemand het ware
geloof heeft.
het is geen kwestie van geloof maar van *weten*schap.
Fusti
dFD
2007-06-21 21:38:37 UTC
Post by Fustigator
Post by victor
Kees
Als hij WTT drinkt dan komt zijn ware aard naar boven.
Zijn ware aard ken ik, en het is een prima kerel.
Jouw ware, 100% abjecte aard kent inmiddels ook iedereen te scn. Voor die
tijd hield ik jou ook voor een prima kerel.

XXX, dFD
victor
2007-06-21 21:57:12 UTC
Thu, 21 Jun 2007 13:06:12 +0200, in littera
Post by victor
Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
[...]
Natuurlijk. De juiste spelling is Oehoeboeroe. ;-)
mvg, victor
Fustigator
2007-06-22 11:09:32 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Thu, 21
Jun 2007 23:57:12 +0200, in littera
Post by victor
Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
[...]
De WTT heeft inderdaad een heilzame werking!
Fusti
victor
2007-06-22 13:42:30 UTC
Thu, 21 Jun 2007 23:57:12 +0200, in littera
Post by victor
Thu, 21 Jun 2007 13:06:12 +0200, in littera
Post by victor
die Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Ik heb geen WTT gehad?
mvg, victor
victor
2007-06-22 13:45:22 UTC
Post by victor
die Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
[...]
En bovendien, ik wist het al die tijd al, het was maar spel. Waardoor
jij beledigd werd. Dus is het helaas afgelopen.
mvg, victor
Fustigator
2007-06-23 21:04:31 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Fri, 22
Jun 2007 15:45:22 +0200, in littera
Post by victor
die Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
[...]
Dat begreep ik wel, maar als arts vond ik me beledigd om als
kwakzalver te worden bestempeld, terwijl in mijn vorig leven, toen ik
spoedarts was ik zovele levens gered heb. Voor de rest speel ik graag
mee hoor!
Post by victor
Waardoor
jij beledigd werd. Dus is het helaas afgelopen.
Vind je?
Fusti
Fustigator
2007-06-23 21:04:31 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@oeroeboeroe.xs4all.nl>, die Fri, 22
Jun 2007 15:42:30 +0200, in littera
Post by victor
die Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
[...]
ben je nog zo onder invloed dat je daar een vraagteken achter zet?
Fusti
Lost in Iceland
2007-06-25 08:45:52 UTC
Post by victor
Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.

Fustigator
2007-06-25 18:47:50 UTC
Post by victor
Wed, 20 Jun 2007 00:11:21 GMT, in littera
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
[...]
Onzin + onzin = zin.

Het MKS is een vorm van geestes-onzin.
Als een MKS-lijder "onzin zegt, is het zin.
Dus is Oehoeboeroe zinvol en juist.
Fusti
victor
2007-06-21 06:14:14 UTC
Post by Kees van den Doel
Post by Fustigator
Mijn God heet God.
De mijne Heet Gerrit.
Post by Fustigator
Oeroeboeroe is de naam van de uil zoals door Dulieu geschreven.
En zoals door waarheidspotsers gepotst.
Kees (Je spreekt vanzelf, het gegaan mijn Gerrit beDoelt.)
Volgens mij ben jij niet Keizer Kees, die zou zoiets nooit zeggen.

Er is maar 1 god en dat is Oeroeboeroe.

"Er zullen vele valse Kezen komen; volg hen niet!"
mvg, victor
Lost in Iceland
2007-06-25 08:43:50 UTC
Post by victor
[...]
Het is een prettige kuur om te ondergaan. Helaas heeft de kuur als
bijw*rking dat je er zo raar van gaat praten.

Fustigator
2007-06-25 18:47:50 UTC
Post by victor
[...]
Natuurlijk: ik ben arts en geen beul.
Post by Lost in Iceland
Helaas heeft de kuur als
bijw*rking dat je er zo raar van gaat praten.
Nee hoor!
Fusti
victor
2007-07-01 11:09:46 UTC
Post by Lost in Iceland
Op Mon, 18 Jun 2007 16:35:32 +0200 kwam uit het klavier van
Fustigator onderstaande in (onder andere) de groep
Post by victor
[...]
Ik prefereer een kuur met MPHA:

Monty Python's Holy Ail

http://nl.wikipedia.org/wiki/Monty_Python%27s_Holy_Ail
mvg, victor
Fustigator
2007-07-02 21:11:19 UTC
Vitae forma vocatur victor <***@torvic.xs4all.nl>, die Sun, 01 Jul
2007 13:09:46 +0200, in littera
Post by victor
[...]
Helaas niet te verkrijgen in de Benelux.
--
Fusti