Bestuur je computer met je Hersens !
Verdwaald in IJsland
2008-08-05 09:59:17 UTC
Op Mon, 04 Aug 2008 14:29:09 +0200 kwam uit het klavier van Abdul Alhazred
Vitae forma vocatur Onder het plaveisel het moeras
in littera
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=njzv80&ba...
Je kan je computer besturen met je hersens,
de interface is er al, de computer ook,
nu nog ergens Hersens vinden !
Dan vallen MoN en Goebbels Khan af.
En jouw vriendje Debie?
Ik heb geen VB-ers als vriend.
Goede mensen kunnen verkeerde ideeën hebben en slechte mensen goede
ideeën.
Maar goedaardige mensen kunnen geen kwaadaardige ideeën hebben.
Fust is heel goedaardig, maar wat betreft de spelwijze van de Uilsnaam
heeft hij zeer kwaadaardige ideeën.
--
"Lang leve de Verlichting, maar het is goed je te realiseren dat voor het
gros van de mensen die je in de tram ziet zitten of in de file ziet
(Peter Breedveld op Frontaal Naakt) Niek.
Onder het plaveisel het moeras
Hoe kom je daar nu weer bij?
Fustigator
2008-08-05 22:03:45 UTC
Vitae forma vocatur Verdwaald in IJsland
[...]
ik lijd niet, zoals jij aan het MKS (q.v.)
Fusti
Ekko Dieleman
2008-08-06 19:10:07 UTC
Post by Fustigator
Vitae forma vocatur Verdwaald in IJsland
Post by Verdwaald in IJsland
Op Mon, 04 Aug 2008 14:29:09 +0200 kwam uit het klavier van Abdul
Alhazred onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek
On Mon, 04 Aug 2008 14:06:54 +0200, Fustigator
Vitae forma vocatur Onder het plaveisel het moeras
(PDT), in littera
in
in
[...]
Ik gelukkig ook niet.

PS Fusti, kijk s.v.p. even in de mailboxen van de mij bekende
mailadressen van jou. Ik heb je nl. eergisteren een mailtje gestuurd
waar ik graag antwoord op zou willen hebben.

Ekko
--
Ekko Dieleman
Zoetermeer, NL
dFD
2008-08-10 00:26:32 UTC
Post by Ekko Dieleman
PS Fusti, kijk s.v.p. even in de mailboxen van de mij bekende
mailadressen van jou. Ik heb je nl. eergisteren een mailtje gestuurd
waar ik graag antwoord op zou willen hebben.
Het antwoord luidt Oeroeboeroe. Met een r.

XXX, dFD
Fustigator
2008-08-12 18:31:45 UTC
Post by Ekko Dieleman
PS Fusti, kijk s.v.p. even in de mailboxen van de mij bekende
mailadressen van jou. Ik heb je nl. eergisteren een mailtje gestuurd
waar ik graag antwoord op zou willen hebben.
Het antwoord luidt Oehoeboeroe. Met een h.
Inderdaad.
XXX, dFD
--
Fusti