Vechtpartijtjes bij demonstratie op de Dam
Snorri Sturluson
2006-02-25 17:35:32 UTC
Op Sat, 25 Feb 2006 16:05:03 +0100 kwam uit het klavier van Amos
Ja echt eens worden we het nooit hier.
IDD De anderen snappen het niet!
Doet mij denken aan een discussie die ik eens heb bijgewoond tussen een
theoloog van de Christelijk Gereformeerde Kerk en van de Gereformeerde
Kerk (Vrijgemaakt). Ik ben best een beetje thuis in dat soort zaken,
maar wat nu precies het verschil is weet ik ook niet.
Op een zeker moment werd gevraagd: twee kerkgenootschappen die zoveel
gemeen hebben, waarom gaan die eigenlijk niet samen?
Waarop een van de twee heren antwoordde: dat willen wij best doen als
zij de waarheid maar accepteren.
Maar welk genootschap meende dan de de Uil anders heette dan
"Oeroeboeroe"?
Need I say more?
--
NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz

BertSux 0.02, The worst way to keep your computer working.
(only available at www.bertisevil.tv)
Amos
2006-02-25 18:15:24 UTC
Post by Snorri Sturluson
[...]
Geen idee, maar het is duidelijk dat wij daar de echte fanatiekelingen
bij de kop hebben, die nooit tot elkaar zullen komen. Daar zijn de
Christelijk Gereformeerden doetjes bij vergeleken. :-Z
Fustigator
2006-03-02 22:06:54 UTC
Vitae forma vocatur "Amos" <***@hotmail.com>, die Sat, 25 Feb
2006 19:15:24 +0100, in littera
Post by Amos
Post by Snorri Sturluson
[...]
Het is geen kwestiue van fanatisme maar van pathologie.
Misspellers lijden aan het MKS (q.v.)
--
Fusti
users.online.be/icone/scn/scn.htm
Fustigator
2006-03-02 22:06:54 UTC
Vitae forma vocatur Snorri Sturluson <***@hotmail.com.invalid>,
die 25 Feb 2006 17:35:32 GMT, in littera
Post by Snorri Sturluson
[...]
Normale mensen weten dat het Oehoeboeroe is.
MKS lijders zoals jij, ocherme, spreken de Naam van de Uil verkeerd.
Post by Snorri Sturluson
Need I say more?
Snorri Sturluson
2006-03-03 15:34:29 UTC
Post by Snorri Sturluson
[...]
Normale mensen weten dat het Oeroeboeroe is.
WTT gedrogeerden zoals ik, ocherme, spreken de Naam van de Uil verkeerd.
Dat vind ik al een hele stap Fust, eindelijk *erken* je het probleem. Nu
die ontwenningskuur nog en dan is alles weer OK.

Die Ratzinger heeft 1 heilzame invloed.
Post by Fustigator
Post by Snorri Sturluson
Need I say more?

Fustigator
2006-03-04 08:35:32 UTC
Vitae forma vocatur Snorri Sturluson <***@hotmail.com.invalid>,
die 3 Mar 2006 15:34:29 GMT, in littera
Post by Snorri Sturluson
[...]
MKS-lijders zoals Niek-Snorry ocherme, spreken de Naam van de Uil verkeerd.
Dat vind ik al een hele stap Fust, eindelijk *erken* je het probleem.
Natuurlijk.
Post by Snorri Sturluson
Nu
die ontwenningskuur nog en dan is alles weer OK.
Begin er alvast direct mee: WTT is the thing for you.
Post by Snorri Sturluson
Die Ratzinger heeft 1 heilzame invloed.
Duidelijk.

Viva il Papa Ratzi!