SCHEPPER VAN DE UIL OVERLEDEN!!!
De Joker ©
2006-12-04 20:23:29 UTC
De Joker © schreef op Sun, 03 Dec 2006 23:53:27 +0100 in de
Een grafmonument met daarop in marmer gebeiteld de juiste spelling.
Dat is het enige wat nu nog kan helpen. (Of een plaats tussen
de sterren, maar dan wel met eveneens de juiste spelling in het
sterrenbeeld verankerd! Boven de grote beer is nog plaats...)
Vergeefse moeite.
Die misspellers hebben overal hun spionnen en ze hebben
meestervervalsers in dienst.
Maar dat is verschrikkelijk, Belgske!
... Daar moet geld zitten! Ik vermoed meer en
meer dat de oliesjeiks erachter zitten. Wie kan zoiets anders betalen.
Ja, je zult wel gelijk hebben...
Maar wij geven niet op. Wij blijven zeggen dat de Uil Oehoeboroe heet.
Uiteindelijk zal de waarheid zegevieren.
Absoluut, zo zal het gaan. Daar ben ik van overtuigd!
... En dit ter ere en
nagedachtenis van de schepper van de Uil waarvan de enige en corrrecte
naam luidt: Oehoeboeroe!
Zeer juist. Eer aan de schepper!

Oehoeboeroe!!!

(J)
De Joker ©
2006-12-11 22:41:38 UTC
De enige die uitsluitsel kon geven is ons helaas ontvallen!
Beetje laat, druk druk druk, maar dan toch mijn deelneming, het is een
groot verlies, en het geheim van de uil wordt nu inderdaad in het graf
meegenomen!
Zou in het testament misschien het laatste woord over de Uil
gesproken worden?
Maar volgens mij is het dus OeHoeboeroe,
Ja, natuurlijk is het dat!
... alleen omdat
sommige kleuters dit moeilijk kunnen uitspreken, is het later
verbasterd tot het niet orginele OeRoeboeroe.
Lijkt me geheel logisch toch?
Geheel logisch, en maar al te waar! We zien dagelijks om ons heen
hoe die kleuters hier in de nieuwsgroep De Naam geweld aandoen (en
ook op andere gebieden de waarheid niet willen erkennen! Mensen
hoedt U toch voor deze vuige oeroeboeristen.)

(J)
Fustigator
2006-12-12 21:01:50 UTC
Vitae forma vocatur De Joker © <***@Dont-even-think-of.it>, die
Mon, 11 Dec 2006 23:41:38 +0100, in littera
Post by De Joker ©
[...]
Nooit in zovele jaren usenet, ben ik het zo eens geweest met een
poster als hier!
--
Fusti